tiden har

inte räckt till för datorn..rasmus behöver sin tid.gubben har fyllt år..jag har mer eller mindre fungerat på min reserver..fattar inte va trött man kan vara..=/..rasmus första tand framme 27 juli.tre till ligger under skinnet och vill visa sig när som helst..
ute i buskarna är hallon,vinbär färdiga för att plockat...svåra beslut är tagna,men jag vet att de blir bra...
bingo är på annons bland annat,två av hundarna också...känns skit jobbigt men jag vet att de kommer bli bra..eddie o boss söker nya hem..men ang hästen så är de inte för att sanna ska lägga av utan vi kommer gå upp i stl..nya utmaningar behöver hon..
ang hundarna så är de för de får inte den tiden jag önskar att jag kunde ge dem..om du vill veta mer så maila gärna mej..hundarna är vana med katt,häst och småbarn..

Kommentarer
Postat av: Leila

Dom svåra besluten är säkert rätt! Din hälsa och barnen är viktigare ///KRAM

2012-08-01 @ 17:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0