Väntan.......................

Nu Tjock ,tjockare  bara=)Igår var vi och handla,min lilla flicka o älsklingen tyckte de va så roligt att jag har problem att ta mej i och ur bilen.(Färdtjänst hjälp??eller en putt i rumpan???)))).Särsklit Höga bilar,som min älskling har...En" Cheva subba"..
Har Foglossning,=/Ni som har haft det,Förstår va Jobbigt,de är när man ska ta steg framåt och Uppåt,Som typ med trappor..???
annars ,ja inte Mycket,Väntar bara på att de ska bli dax..Väskan är packad Nu...
Idag har jag Uträttat en massa ärenden Via telefonen..Försäkringskassan,oh lönekontoret osv....Trodde verkligen inte de skulle vara så mycket bara för att man är gravid..Vänta BARn...Med Papper hit o papper dit..De är 2012,och man tycker på Nått sett att de skulle vara mer smidigare allt??
Eller Hur??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0