Tävlings dax

Hej  å hå,en vecka har gått o jag har inte bloggat..Ingen bebbe ännu har kommit...Är nu över tiden..
Tänkte ha en gissa tävling-Datum o klockslag,När den kommer...??Närmast vinner en Trisslott på posten...
Så om du vill vara med ?Så skriv till mej...
Läges rapport
Jag o jörgen  har vart hos Barnmorskan,iOnsdags..
Jag kör fortfarande bil,får plats=)bakom ratten....men tycker de är lite läskit med fingrarna som domnar...De ser ut som Svullna prinskorvar=/...........Sen drar jag mej ,för de tar sån tid att ta mej framåt..Ännu mera svullna fötter o foglossningar ...En pina de är trappor..Näe fy för dem...
Idag har vi varit Nostalgiska...=)tittat på gamla sparade  kort på datorn.2005,2006 osv..Minnen,tänk va fina minnen de finns..Så ett råd knäpp kort  -Mycket...
Fick faktiskt en tår i ögat...Blev alldeles rörd
Ha en underbar helg med er alla nu...

Kommentarer
Postat av: Pilla

kul med tävling. jag tror måndag morgon runt 04:00-06:00. kram

2012-01-28 @ 11:04:14
URL: http://zpernillaz.blogg.se/
Postat av: Arne

Ankomsttid Tisdag 16.18

Ha det bra och Lycka Till!

Leila & Arne

2012-01-28 @ 11:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0