väcker tankar

Då jag va på 40årskalas ,Blev jag påmind  av flera med ett leende på läpparna,att snart e de min tur eller jag skulle välja Otur..med bara 1 månad kvar så ,vist då fyller jag men jag är inte hemma...Bort rest..Tänker inte fira,så allt sånt kan ni lägga ner...

Bättre ni skänker  pengar till Huskatten i västerås eller ...Cancerföreningen...Bris ...eller sos barnbyar.
Då skulle jag bli glad=)
Så nu vet ni det..
Kommer köpa min födelsedags present,själv... De ända jag önskar mej och har önskat mejj länge nu,Bara jag ammat färdigt så ska tid bokas..EN TATUERING med alla mina BARNS NAMN.. Punkt slut, that's it


Kommentarer
Postat av: sara Andersson

jag håller med dig! gör en tatuering!!! :D vart ska du ha den då ? :) många kramar till er!

2012-03-03 @ 12:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0