Summan av helgen

Lördag-Bar de i väg till barndomsbyn igen.Idag ska min mamma flytta och vi ska hjälpa till med de vi kan..
Allt gick jätte bra..Jag var i den nya hemmet och försökte hjälpa till med att plocka upp.Hann med en hel del trotts en liten man som protesterade ett tag..Jag nöjd med jobbet..
......................................................................................................................................................................
Söndag-Idag känns de i kroppen,att jag lever.Ont lite här o där..Lilla flickans feber fortätter att Hålla i sig..Ringde 1177 och rådgjorde.Tyckte de kunde titta på henne ialllafall,men näe..
Jag och hon tog oss till stallet trotts att hon var sjuk.Mannen min, skjussa oss dit och hämta..Kallt ute..Jag gjorde grov jobbet där istallet..Tyckte de var bäst..På efter middagen åkte jag till lassarettet och titta till saara och handlade..Handla även med mej max mat upp till henne..
Hem sen och slängde in våran julskinka i ugnen
Så godars gott  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0