Snökaoset som kom

Och jag skulle till stallet,med rasmus..
Här var de oplogat..Ännu ser ni inget stall på bilden,
De var så mycket snö på vägen så,större delen av streckan dit fick vi ta baklänges.
Drivsnö över allt tyckte jag de va upp till knäna..
 
 
Rasmus Ner packad i vagnen..Vantarna vägrar han ha på sig...
 
 
Nu närmar vi oss,Hagen syns i snön..
skylten =)ni må tro va jag blev glad över att se den..
Äntligen snart framme..
Tur att man är så jädra envis och stark av sig,men jag känner min rygg som inte är bra nu..
Misshandlar den nu ordentligt,av slita mej framåt med vagnen i snön..
Jaja de är tur att de finns ipren,hemma sen=)
Bara försöka ta sig tbx nu hela vägen...
En pulka hade underlättat,Ett måste nu ...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0