Onsdag

Igår på morgonen så  skjussa jag sanna till skolan på morgonen...Då inte skolskjussen fungera ordentligt idag.
Sen åkte vi och handla på Citygross,Rasmus och jag..
Han passa på tog en tupplur,Tyckte de var väll dö tråkigt att handla?
.....................................................................................................................................................................
Min andra dotter på lassarettet har iallafall sluppit  ligga på Iva...Hon har kommit till en vanlig avd nu..
......................................................................................................................................................................
 
Hemma så har jag byggt  Klart ett pepparkaks hus idag..Brände mej lite på tre fingrar,Är ingen vidare byggare.Men de hör till att ha ett pepparkaks Hus vid jul och få varmt socker på fingertopparna...
..Den är jätte gullig,går i rosa och silver och vitt...
Lägger ut bild sen på den
...................................................................................................................................................................
På kvällen hämta vi en micro åt saara från
beundrar henne(saara)som  fixar och orkar ordna via internet åt sig själv en micro...
Jätte fint ställe de var
De gamla orörda västerås...Och vi tackar för micron ...=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0