lilla julafton

Idag hade vi en lilla julafton Hos min sambos föräldrar.Min sambos andra son med tjejen var där oxså.Jätte trevligt sällskap ,med massa go mat osv..Inspelad Kalle titta vi på .Och så vart de kaffe o Hembakat.alltså ..
Tack för allt...

.................................................................................................
Jag är så glad nu på kvällen.Min mellersta dotter kunde komma hem från sjukhuset.Jag har fått Bästa julklappen att vi får vara tillsammans på julafton..Jag var så rädd att de inte skulle gå i år..Men hon är hemma Nu..
God Jul till er alla önskar jag er <3
Va rädd om er
.................................................................................................




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0