Bild pixs från lucia

Ja jag tycker de är så fint att åka och titta på lucia med djur med i bilden...
När vi kom dit var de inte så många  som satt på Läktarn
Lite kallt,men sanna var med=)
De började med lektävling
Ungefär som -så ska de låta,som går på tv...Killen sprang med "micken" då vi sjung,precis nästan framför nyllet på en och jag tänkte -o nej och jag tittade åt nått annat håll=)
Men han var duktig på underhålla oss...
Alla oss som satt på läktarn...
Sen blev de lite uppvisningar..Allt kunde jag inte ta kort på ,då de rör sig blir bilderna suddiga...
Kadrill uppvisning..
Efter en stund byggdes agilty banan upp för hund uppvisning...De var jätte duktiga iallafall...
Voltige uppvisning
jätte duktiga var de...
Å  så avslutades de med lucia tåget
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0