Bara bara...

De vara bara igår att åka Ner på stan,precis som många,många andra och trängas..Kom i väg vid lunchtiden,Mötte pilla och gav henne julklappar.Kund korg under vagnen braka av julklapparna..
Efter fem timmar på stan så var jag på en god  väg i julstöket..Lite julklappar hör ju till för barn att få..
...........................................................................................................................................................
Måste bara till lägga -jag vet att många Nära o kära läser min blogg och de tycker jag är jätte kul...Men ang julkorten i år..Jag fick ett sms igår att jag missat skriva vem de va ifrån men handstilen är känd så de viste att de var jag=)
Får du julkort? och adress saknas? och eller fattas vem de är ifrån ?eller du kanske inte får nån julkort alls ifrån mej ?iår,så Är de för att jag har haft alldeles för mycket  Helt enkelt...
Inte meningen men de blev alldeles för tajt med tiden,för allt på slutet..
Ha nu en fortsatt bra dag...
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0