svar på mail frågan

De kom ett mail. Hur är de med ryggen?(min) Ärligt talat,den ena dagen lite bättre,den andra dagen lite sämre..Svar har jag fått- Kot komprison från doktorn..Sen hade jag brist på någonting,äter medikamente för det...Jag blir lätt trött i ryggen,men är som sagt väldigt envis av mej... Sjukgymnastik,och prommenader lever jag med...Så de ska nog bli bra,de är ju bättre än de va förut.. Och jag är inte sjukskriven fast doktorn tyckte de var lämpligast...Alla har vi ett eget val.. De finns inget annat alternativ,än för mej ,,de är Att jag ska bli helt bra..

Kommentarer
Postat av: Michelle

Sv: Tack så mycket, va glad jag blir! :)

2012-08-18 @ 01:20:35
URL: http://michellesundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0