Idag Fredag...

Skönt att de är fredag,Ikväll blir det Kräftskiva med familjen Hemma.. Sallad,Baguett,Västerbottenspaj bit och så Hemma lagade kräftor... Jag har tyvärr inte Hunnit idag en lägga över bilderna från furuviken ännu..För på fm var jag med min dotter till stallet,Några timmar...Vi skrubba rent Boxen,Vilket skit göra ,att göra det med svamp o vatten..Nötte nästan hål på fingrarna=P men nu är de gjort..Sommar städning från spindelväv och damm mm. sen har vi varit och handla.. Nya mattor till hennes rum , och jag köpte till mitt nästa projekt som jag ska ge mej på,sandpapper och svartfärg..Berättar sen mer.. Rasmus fick en ny leksak,En ratt med olika ljud,strumpor..Killen börjar få fötter=) Stor handla mat och en massa gott till helgen..De är jag duktig på=) Ärlighetens namn där så har jag svårt att bestämma mej vilken dricka,så de blir flera och godis,samma där,så de blir flera sorter..chipsen likså...vips lätt att fylla en korg på Ica Maxi..No problems där... Nu var de smink köp för dottra,10dagar kvar på sommarlovet,så sånt måste man bunkra upp... hej å hå,vidare nu för "mecka" sallad.. ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0