Åsby

På åsby kan jag gå hur länge som helst.De finns så mycket att titta på.. Men idag skulle jag handla till jennys grav nya blommor.Alltså jag har sagt till många som nämner att de inte har vart där osv,att ta ,de ,när de känns rätt och när ni har tid...Man ska inte känna att man är tvungen att de ligger över en...Men de är så lätt att man får dåligt samvete,Jag fick det efter 3 veckor att inte ha vart där..Jag mådde så dåligt av att inte ha koll på hur de ser ut,Finns de några blommor,eller är de bruna?osv..Här kommer mitt kontroll behov..Men i dag var jag där iallafall
De vita,är ny köpta o planterade.....
Rasmus som aldrig träffa sin syster.Han kommer få veta allt han vill veta om sin ängla syster...Just nu är de däh till allting=)
Vi tog en prommenad i de underbara vädret...Till Sällskap av en okänd katt hela vägen..
klappa katten passa han på...
Medan jag packa lille man i bilen,tog sig främligen friheten hoppa i vagnen,fort.....
Söt lurvell men nej tack!

Kommentarer
Postat av: Saara - 21 år Med syndromet "klippel trenaunay"

Sånt kan jag tycka är så orrätvist, att Jenny inte är här och får uppleva allt som vi gör. T.ex Rasmus, jag slår vad om att Jenny skulle ha älskat honom lika mycket som vi gör <3

2012-08-31 @ 02:32:38
URL: http://flickansaara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0