Ängsö slott

Idag var vi till Ängsö slott och Där var de baklucke loppis ..Med Massor med regn.. Alltså ,Jag Älskar loppisar...Man kan som fynda,fixa,fixa sin egen personlig stil i hemmet och i kläder ...mm.. Ikea ska ha i höst,(15september) loppis på deras parkering,man får bara ha saker som till heminredning..Sen börjar snart Klädbytar dagar för barn, 5 september skiljebo Hjärtpunktens lokaler ..Dit ska jag åka och titta på leksaker åt lille man...Har ju bara haft tjejer,stackarn ska inte behöva leka med docka här i livet?=) Idag iallafall så hittade jag flytväst i fint skick 50kr till Nästa sommar...Kanoners Å de är så kul. Lite otur med vädret tycker jag de hade,De typ vräkte ner i perjoder..Åskan gick...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0