Tur o retur sommarstuga

De blev en sväng till sommarstugan..Fanny och mamma lisa lånade en stund rasmus och barnvagnen..Efter en stund kom lisa o stefan tbx med rasmus i famnen..Han var lite kinki/ på dåligt humör..Upptäcker snart i skötväskan,endast 2 st blöjjor där låg.Fan ta mej ,sur vart jag på mej själv att jag glömt kolla den.Pekka Perkele!!!!!!!!Aa,kommer på en dunder ide,Han kan ligga på en Handduk utan blöjja,lufta sig..Kanon,för jag ville inte åka hem direkt..

Har nu nyss kommit hem därifrån..

Hade med mej en nygga därifrån som jag höll på få spader i bilen på,vid bilfärden..Jag gjorde allt,att den skulle försvinna ur världen,Den bytte bara plats i bilen,men Näee,...Hemma så drog han ,den med glädje ut när jag uppna dörren.Tjjjooooho,hej då,med den...=)
Nu blir de blänga på Tv o sova säng sen.Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0