Morn morn

Uppe redan med lilla dottra.Hon har gått till bussen,ska till skolan och jag sitter här med en kopp kaffe.Försöker vakna till liv..Idag har jag nyssi o nyssi o nyssi..Prosit prosit prosit..Va drygt, så här på morgonen..
Lill gubben sover så gott i dubbel sängen.Igår möblera jag om till spjälsängen i sovrummet och flytta ut korgen..Han börjar bli stor,och så rörlig..I natt vakna han vid 4 och hade svängt om,så han va lite chockad/förskräckt över hur de kunde ske?=0.Han hade ju inte gjort nått=),bara sovit...
Men somna om i  vår dubbelsäng ..
Han äter som en häst.Jag har börjat fundera på att ge han lite majs-potatis mos,fast han inte är fyra månader.tror faktiskt att han fixar det..Han är ju så framåt,som en fyra månaders-sexmånaders bebis..Få se?fundera vidare....
Ha en bra dag,Jag ska passa på att göra mej i ordning,nu när han sover...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0