Baby rytmik o möte i går

Förutom springa med snabeldraken runt hemma i går,så var vi på Babyrytmik på mikaelikyrkan..Lite besviken på att de var mera som Öppna förskolan med blandade åldrar,större o få som var små..På deras hemsida står de att de ska vara Babyrytmik och då förvänta jag mej det..Vad annars?

en stjärna av fem i poäng fick den..

Sen senare var de skol möte,som jag, lillgubben förstårs o sanna var på..De gäller deras utlandsresa till frankrike..Hon åker ju dit 25 maj..Kuligt kuligt..=)
De vart så mycket information så de snurra i skallen %/på mej...(Korvstoppning)Inte hade jag nån penna o papper heller att dokumentera...Jag o jörgen(blev ) är chafförer iallafall till flygplatsen med ett last ungdommar..Haha kanske ska ladda med öron proppar i bilen?skojja bara..=)
2100kr är kvar att betala på resan,sen är de fickpengar hon ska oxså ha på de hela..Men då är flyg,hotell,mat,dryck o buss o tunnelbana o alla sevärdigheter bl bla bla betalt..
De visa schemat på vad de ska göra där i paris...Ojoj full spikat..Jag förstår inte hur de ska hinna sova?
Men kul kommer de ha,de är jag säker på..Och de är hon värd,denna toppen tjejen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0