2 år har gått

Bestämde mej för att skriva.
Några frågar, några ej..Hur är det ,ja efter 2 år?Har du fått Nån hjälp?osv blabla bla..Och jag är himla glad att man vågar fråga..Sånt här ska man inte vara tyst om..som fler är tyvärr, för faktiskt hände de för två år sedan att jenny valde avsluta sitt liv..Och jag hittade henne,efter det blev mitt liv annorlunda..
jag tycker de är svårt att ta upp de på samtal själv,men jag svarar gärna om nån frågar...Jag finner inga ord hur mycket jag saknar henne och undrar.Jag tänker tbx på den dagen,varje dag.Ibland oftare.Och inte blir jag klokare för det..Jag undrar ibland så mycket,så jag får huvudvärk..

Jag har svårt att klä mej i rött går oftast i mörkare kläder har jag upptäckt nu mera..
Fast rasmus kom till världen,så har de inget med jenny att göra..Ibland tänker jag om jag inte sattes igång ,skulle han ha kommit då på hennes döds dag..Vist är frågorna många,som rör sig i huvudet..

Jag har fått otoligt bra samtals hjälp i början ..Jag har träffat ett medium,jag har varit på seans...Man grips lite av -Jag vill veta allt jag kan veta..sen får man väga själv,vad man ska tro och ta till sig..
Men allt har gett mej massor..även hennes dagböcker som jag har gått igenom..

Hon hade inte skrivit nått då, brev,men när jag plockade för ett tag sedan med hennes saker,så hitta jag ett brev,som ett medium berättade åt mej,att jag kommer hitta svar...Och de gjorde jag...Fast jag grina när jag läste den,så blev jag glad att jag hitta pappret..Efter det,så har jag förstått mer..accepterat mer..Inte blir de som de har vart,men livet måste gå vidare,för oss ändå..Och de gör det,på nått konstigt vis.Jag har sparat nästan alla hennes saker,för de e ju de enda jag har av henne kvar.
sökandet efter svaren,är ju en del av bearbetningen av alla känslor man har..Och jag är idag ganska klar där.Vist händer det att jag googlar på hennes namn,och hittar Nytt att läsa ibland...

känslorna har vart många,som berg o dalbana..
När jag åker förbi och jag ser kyrkan,så blickar jag dit,jämt.
En vanlig fråga som kommer,var hämta du dej nånstans(energin,kraften)?
Ja,jag vet inteRiktigt men,vänner,familjen,Sover,som är otroligt viktigt..Sen har jag rensat mycket av de som tar energi och inte ger så mycket tbx..adjoss med dem...Och jag är nog en väldigt speciell människa,till grunden,tror jag..=P

den 16 april ska jag följa med en kompis på en förening,för de som mist på nått sett nått barn..ska jag dela min erfarenhet...ser framemot,det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0