Fredag

Trodde jag hade hur mycket tid som helst,för jag var ju ledig=)...
Mina måsten !!!de var att Färga Håret,som hanns Göra...Så Nu är jag ännu rödare...Var på Sandviksfesten senare på kvällen med min älskling...och så var de nog flera hundra till där...

Måla 2stycken kanin Ute burar,och de klara jag snabbt av...
Sen var jag och handla ,Hämta lilla bruden i från skolan,till Lassarettet och hjälpa saara och så hem..Stallet och så var de dax  för att börja -att måla en gubbe,snygga till Håret (lockade den ,och jag såg ut som en pudel ,Haha,,,,snyggt)))och dra igen...Hämta där o här och så  mellan landa på typ en förfest,innan de var dax för 80årsfesten...Japp jag fixar allt känns de som...No problemas=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0