Ang Farsdag

Tänker tända ett ljus för min pappa i minneslunden,Här i kväll  för min pappa på farsdag...Jag jobbar Ju Hela dagen idag..och den lilla stunden jag har ledigt tänkte jag vi skulle fira  mina barns "låtsas" pappa..Eller vad de nu sägs,Plastpappa,styvpappa??
Här har de bakats hemma då jag jobbat fm..Så himla gulligt tycker jag..Så i kväll blir de kaffe med hembakat..=)Av lilla sanna..

Min mellersta dotter hon har lite till o från kontakt med sin biologiska  pappa,men min lilla har Inget,men de är ett val han har gjort själv..
De har inget med dem att göra..
De är ju så med barn att ställer man upp och visar sitt intresse ,så finns de där när man  har mor-farsdag och kommer ihåg en..De har inget med största plånboken=)utan de är  den de känner sig trygg med..och kan lita på...

Eller hur??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0