Trotts

Natten med den kraftiga åskan som gick,som man vakna till..De var så man trodde man hade somnat igen med lyset tänt,När det blixtra..Lysste upp i rummet...

Trotts att jag känner mej Nästan mördad av kompostgallret som satt i dörrposten in till dotterns rum,som jag själv hade satt dit tidigare, men akut sjuk i ålders glömska,så fanns inte de kvar i mitt minne...Utan jag brakar rakt igenom den ,faller framåt,slår i knät o vänster arm..Ja Nästan fördärvad..=)

Mina barn vaknar av mitt dunder o brak , istället för åskvädret tror jag..Så då kan ni tänka er =)vad det lät....=0
Trotts att jag känner mej dubbeltrött upp,så kan jag skratta åt det Nu fast de värker i mitt knä...
Ha en fortsatt bra dag=)


Kommentarer
Postat av: Pilla

Saara berättade det. hehe inte lätt när man är trött och typ halv sover:)

2011-05-12 @ 20:15:28
URL: http://zpernillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0