Tisdag

Åh sov jätte konstigt i natt,jag tror de var för att jag sov bort en stund i går på eftermiddagen..Va så himla trött..
De var den lediga dagen jag hade..Till Ingen Nytta ..=( Surt?men jag antar att jag behövde sova...så jäkla mycket i huvudet som snurrar=/Energi tjuvar...

Men idag är de tisdag o jag har redan Hunnit med o skifta pengar från ett konto till ett annat..Lämnat pengar till min lilla dotter på skolan så hon kan ta bussen Hem idag..själv ska jag jobba i kväll..
Jag har vart till pillas jobb o plockat upp ett papper åt dottern ,ang praktiken hon skall göra där sen..
Vart en sväng på skolan o vart med på Bildlexionen Hon hade...Mysigt värre..
Å va jag skulle vilja vara liten tjej igen=)Pyssla,få allt fixat,slippa laga mat,diska osv..
Men då jag va lite ville jag bli stor..Hehe..Lustigt?så de kan va............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0