Rätt ska vara rätt eller Hur??

idag har jag jobbat,Nästan hela dagen.....Men i de stora hela så har de vart en skön dag,replikar åt mina arbetskompisar om saker o ting...Hör mej säga flera gånger,,,,,,

-Vi har ju hela dagen på oss med ett leende på läpparna...Jag tror de  kände ,fan va skönt,avslut på veckan att få jobba med den här  varelsen=)

Vi har ju faktiskt hela dagen på oss....

jag har mått bra,fast jag har kacklat med försäkringskassan i telefonen...Å de är ju verkligen energi tjuvar....????enligt mitt tycke...Riktiga paragraf ryttare,men de vet inte vem de har att göra med,När de gäller mej...
Jag har drivit igång om personlig assistans försäkring  frågan om till sara....
Vi har beviljad hemtjänst tillgång...men de finns att kunna få personliga assistenter oxså...Om man ger sig "f-n" på det...Rätt ska va rätt....Eller Hur??
De har ju en gång i tiden beviljat henne Vårdbidrag på Full tid,så de är ju dumma i huvudet om de skulle neka Nu...saker o ting har ju inte ändrats...Jo,att de är en ny Handläggare där ,förstårs....som springer efter sina roliga paragrafer....men vi får väll se ? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0