Räddar min tid i bakning..

Idag är de onsdag och idag ska jag ha möte med fkassan osv ang rehabilitering ,är ju fortfarande sjukskriven på 10%..Tycker sånt här är jätte jobbigt..Är ingen människa som lägger så mycket energi på mej,Utan en mer människa som bryr mej om mina med människor runt mej.....Tycker de här är bara Negativt stressande..Allra helst när man har mycket med sig själv att Göra..År 2010 miste jag totalt tre,vad tror de igentligen om mej.??..Stressad blir jag, att jag vill så mycket mer,Jobba,men har ingen ork att gå upp i tid ännu...
Tolka mej rätt,de klart jag bryr mej om mej själv men inte på så vis...................Man måste få läka i sin egen takt..Man måste få bestämma över sitt eget liv...
Ja tiden är på efm,och jag har bakat mat bröd...Terapi syssla,att hålla på med händerna..Sånt är faktiskt jätte skönt....Och så blir de ju gott oxså att äta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0