Idag, Fredag den 13de..

Idag på eftermiddagen stog jag och kö på bankomaten..Solen stack fram..de var flera stycken både före mej och efter mig..Helt plötsligt börjar min mobil ringa i jack fickan..Såg på displejen att de var min lilla dotter som ringde..
Jag svarade....
-vet du mamma?! hör jag henne lite stressade, ivrigt berätta..
Näe=0
-Jo den svarta öken råttan har fått tre ungar...

Tidigare nån dag förra veckan sa hon att den ena öken råttan inte Hade fått "pungkulor"...ja de här var ju ett bevis då på att De var en tjej..

Jag  står kvar i kön,och pratar med henne..svarar att - du måste sära på pappan...Du måste ta bort han..blabla bla..............................

Jag känner Hur folk börjar vända sig mot mej o titta lite Konstigt..lite snett i Kön..


Kommentarer
Postat av: jaana

Tangenterna börjar tydligen ge sig,om man trycker för lätt så kommer inte bokstaven..så ni vet!!

2011-05-13 @ 20:28:14
Postat av: Saara - 19 år Med syndromet "klippel trenauay"

Hahaha "sära på pappan" :D



(vad jag skulle garva om jag hörde någon säga så i en telefon i en affär) :)

2011-05-15 @ 12:05:53
URL: http://flickansaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0