Bästa Barn

Jag har värdens bästa o underbaraste  barn..
Min lilla flicka hade bakat kladdkakemuffins idag...själv har jag jobbat...Lägger senare en bild på de underbara bakelserna..Kanon goda,Underbart smarriga....ska fresta er,senare med en bild...

Min mellersta  som är har en komplicerad ovanlig  sjukdom,har fixat de mest behövande som man behöver göra,alldeles själv.. Ja,gud va duktiga de är....Är så stolt,så jag nästan gråter..

Tyvärr så min äldsta finns inte mer här på jorden men jag saknar henne ,o de går inte en dag,,, att jag tänker på henne..Hon finns med oss... <3

Kommentarer
Postat av: Marie

Saara är tapper! Jag har samma sjukdom som henne och vet vilket helvete det är! Ska om bara två veckor iväg på KTS-träff i England och önskar att du o Saara kunde hängt på! det är underbart att träffa andra och att få träffa läkare som träffat mer än en med KTS.

Jag har tillsammans med en mamma till en liten kille med KTS, startat Svenska Klippel-Trenaunay Syndrom Nätverket. HEmsidan kommer snart upp, men just nu finns vi på facebook!



Kram, Marie

2011-05-26 @ 09:56:01
URL: http://lifslevande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0