Avslut

Idag har jag tagit beslutet av att stänga Fejjan förgått..
Öppnade den en gång i tiden för att behålla kontakten med arbetskompisar,Kusiner..Då jag låg inne med min dotter på lassarettet..Tycker de va ett "Kanon"Bra sett att Behålla kontakten...Man är så Utsatt När man ligger på sjukhuset..Man blir så ensam där...
Men idag är hon hemma o jag med..
Så Idag eller idaxläget har de bara rullat på ..Men insett att de tar mer på min tid...Och de har skapat problem i mitt liv...
Jag står starkare o stadigare idag ,Än vad jag nånsin har gjort i mitt liv..
Facebook är ett minne blott Nu..
Tänker lägga mera energi på mej själv och de känns så himla bra...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0