Utkast: Mars 30, 2011

Jag tänker så Himla mycket på jenny..Tbx i hennes tid här på jorden..
De klart hennes liv Har vart både bra och dåligt.(glädje o sorg).Jag vet att Hon blev påverkad av hennes barndom..Jag tänker inte "Hymla" av det..En mamma som gemförs som taget av mumi dalen.(lek världen).En pappa som hon älskade som hade sina egna djupa  svckor o problem..De klart att de sätter sina spår i livet..

Att ljuga för sig själv,eller förneka..Tro på att livet är nått annat än vad som de har varit är nog de värsta man Gör åt sig själv..Man skadar sitt inre..
Att växa upp med ett skadat inre,de klart de ger "sviter"...
att sedan som barn bli ett skildsmässobarn,som är fylld av kärlek till båda föräldrarna ..En ny otrygg oförbredd värld att ställa sig i..Jag önska jag kunde stanna här  med mitt skrivande...

Men de är Inte så enkelt,att var barn..
Man vill bli älskad o beundrad av båda osv..Man vill att livet ska vara som i en saga...De är väll alla barns önskan?Att se o Höra sina föräldrar prata glatt o respektfullt mot varandra..Men så har de inte varit i de här fallet,sen vi separerade..Jag är hemskt ledssen ,jag har verligen velat samarbeta,och försökt,för barnens bästa..Men de har slutat ien katastrof,en massa lögner osv.Socialen har vi oxså haft inblandade..Barna har vart där på samtal o jag o då hans ex fru..
De klart att allt sånt Här påverkar ett barn..

Hon har vart på ridläger,o vart på språk resa,vart på sportlovs semester och åkt slalom,bott på ett elev hem sin gymnasie tid osv..Levt ett ganska Normalt liv,förutom att jag vet att hon har saknat uppmärksamhet av en pappa..
Hennes Stora Kärlek blev en betydligt äldre kille som Hon..Och även här ser man som taget ur en psykologisk studie bok,Att flickor som Har en dålig faders relation söker sig till äldre killar...Så du som förälder eller vuxen-De här är en Klar o tydlig signal...Någoting saknas som ex trygghet,el kärlek, el bekräftelse osv..
Och jenny förändrades såg jag..Först förstog jag inte.Men som förälder så känner man på sig,(magkänslan)men jag kunde inte sätta fingret på det,eftersom jag inte viste vad som var fel..
Vi gled allt mer i sär..
December 2010,Hämta jag henne fler tal gånger från stockholm..Hon ville hem,hon mådde ingen bra..Och dörren hem var alltid Öppen..Men vid jultider kunde hon inte hålla inne med sin hemlighet,nån längre..
Och de brast för henne..
(jag vill fylla i att jag fråga satt den Här killen,men litade på min dotters svar till ord under dessa år de var tillsammans.)

Jag vill med de här förmedla,till alla vuxna ..
som inte gör någonting,som inte tar sitt ansvar i samhället..De är inte Konstigt att allt flera tar själv mord tar droger,av dagens ungdommar..
De är inte konstigt att de slår ner varandra,alkohol konsumtionen ökar..

DE ÄR INTE KONSTIGT....För de är ingen som har sträckt ut sin arm i tid med kärlek..
De är så lätt att klaga,se ner på dem att de har misslyckats..De är så lätt att dömma andra..Hur är du själv som person?
av en tillsägelse behövs minst 5 bekräftelse som barnuppfostran..
SJÄLV TYCKER JAG DE SKULLE FINNAS LAG PÅ FÖRÄLDRA SKOLA,så vi får stopp på de här..Att man skulle få göra prov eller tester varje år...
Va rädd om barn...<3 De är inte som vuxna...



Kommentarer
Postat av: marina

Jag saknar henne:(

minns när hon ringde mig o smsa o vi satt o prata långt in på nätterna, jag känner sån skuld ändå. at tja inte kunde göra mer:(

en syster för mig var hon,jag har aldrig älskat en vän så mycket som jag älskar jenny,har inte alls mått bra denna vecka o ja förstår varför, kroppen förstår att d e 1 år sen nu :(

saknaden blir inte mindre:(

2011-03-31 @ 19:20:57
URL: http://ina.mittspejs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0