Torsdag

På eftermiddagen var jag och ullis till Trädgården Åsby....Dax och tänka på Vårplantorna om man nu ska ha nått??..Själv tycker jag de är så där med att plantera,Köper Gärna färdig drivna Plantor hellre,men läste i en blogg..Att de är terapi att driva själv,Se livet växa fram...så vi kör på det i år iallafall..

Vi fika där oxså och prata en massa skit..De är så himla mysigt i deras Cafe..Jag köpte Den prickiga kaffe Muggen hem,som jag drack kaffet ur..Bild kommer senare..Sen blev de såjord,och en massa planteringspåsar...Så nu ska jag ragga Urdruckna Mjölkpaket,och sätta igång att plantera dessa frön..Ska bli så kul...
Tänk och plocka sina egena Gula tomater?osv...Va ?Hur trevligt som helst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0