Min o Amoras Födelsedag 27 mars

Tänk va Fränt att vi fyller på samma dag...Vi var och grattulerade henne..Hon fick av oss guldsmycke och så en mössa..Här sitter jag och matar Henne med lite mat...men hon har blicken på kakfatet

Själv tyckte jag de kändes bara Konstigt med den här födelsedagen..((ALLTSÅ MIN 39årsdag))Dels åldern39år, och sen Fattades ju jenny vid oss...

Hade iallafall köpt smörgås tårta,och en Grädd tårta till att Äta på...
Tack så Himla mycket för alla fina presenter..Pengar o Present kort och ett par läckra stövletter i leopardmönster..Mugg med tryck av mitt Gudbarn o lotter osv...Tack för att ni försöker "Glädja" mej.Liva upp och komma ihåg att jag fyller år,trotts allt....Jag är så otroligt Tacksam över alla runt mej,ska ni veta..Tack för alla "Grattis" sms oxså..De betyder lika mycket..
Kunde då inte svara direkt,de som kom senare av dagen,för jag jobbade ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0