Ledig,men ändå inte

Ledig, men aldrig har jag så mycket att Göra som på mina lediga dagar..Va i dag med Hello Kitty servetterna till mitt gudbarn som fyller år Nu på söndag..1 år=)
Satt och fika,Vi drack kaffe ur samma mugg ..Hon ger mej så mycket energi,och tur är väll det,Pluppan=)Idag som jag har så mycket att Göra....
Har vart även till banken ,Knappade in alla räkningar ...Dö tråkigt,men ett måste...Blir så förvirrad på alla dessa nr som skall bli rätt..(ocr nr)Prata med en tjej som jobba ,om efaktura på vissa och e-legitimation...Har funderingar att driva igång Något spännande...Men Vad...??
Tänk och jobba åt sig själv!
De är min dröm...
Mindre roligt är väll När man ser ,vad de går åt pengar...men som sagt vid de här läget har man ju lärt sig EKONOMI....Jag menar man klarar sig Hur lite eller hur mycket pengar man än har...De fixar sig alltid..=)

Stanna och handla o Nu är jag hemma,ska försöka städa upp lite grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0