En blick från Lördagen....

Då jag jobba ,var min mellersta o lilla fröken hemma..Då Jag har ju Jätte stor kärlek till Kladdkaka....

Min lilla söta fröken Hade nu bakat en dubbelsatts (stor)Kladdkaka åt min födelsedag,som var på söndag..MM,så gulligt tycker jag gjort av henne....Jag var på jobbet då .............................................................................
Men men de var bara det att min labbrador tog o tjuva den då Hon var ute med lilla bozzen på Kiss prommenad...Han hade småckat isig allt..Jävla HUND alltså..Dumskalle!!!!
Inte bara moffa upp allt ,så är det ju livsfarligt...Igen får man vara orolig Över hans liv..
Nu gick ju den Här gången bra iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0