Biten

Vakna av att katten hoppa upp på Gerbillens bur ,och sen på golvet och åter tbx upp på buren,,,för att de var ett spratter /liv i buren..De klart hon var intresserad då,alltså katten..
Jag trodde ökenråttorna busa med varandra,Innan jag fatta att de slogs där inne i buren på blodigt allvar..Två gerbiler var jätte blodiga på kroppen..Å endast jag var vaken,(((HJÄLP)))de andra låg och sov...Här gäller det att handla snabbt..Offra sina Händer?eller låta dem döda varndra??..de var frågan...
Jag Öppnade buren,de vägrade släppa varndra....En av dem,gav mej i fingret ett bett.aj,de gjorde ont,stack till...
Åter tbx med mina Händer,jag fick tag i svansen på en av dem..Vet att så får man inte göra...men Nu gäller de om liv eller död...Att sära på dem snabbt 

Sen fick jag ringa Sjukvård upplysningen om mitt finger,Och i morgon blir de stelkramp spruta för säkerhets skull,ATT Ta ....Jag gillar inte att få sprutor...Jag bara gör inte det.FY läskigt ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0