1år

De klart ett år sedan begravningsdagen påverkar en..
Finns inte ord för det..Jag Kan inte förklara,för er............
Och 20år innan, exakt på dagen,Några timmar skillnad va hennes dop dag..Då stog vi i en annan kyrka med glädje i ställe..

Minns när vi prata med begravningmannen Mats om vilken dag jenny skulle begravas på osv,Jag ville ha tid,att få åka till bårhuset,se o prata ,Känna o förstå mm..Att chocken får ha sin handling som den beter sig..att bearbetingfasen  får vara som den kommer..Jag fatta ingenting..Jo de klart jag förstog att hon var död..allt handla bara en ända röra av kaos o död..Jag minns att jag fråga vid ett tillfälle, med begravnings mannen mats,Hur ska jag överleva de här...
Ja Hur ska jag?Men jag lever ..De gör man..

Begravningsdagen skulle igentligen från början varit en annan dag,men då hade Önskade präst tjänstledigt,å så taget från luften vart de samma dag som hon döptes på utan att nån hade  planerat så..

Å så har det gått ett år sedan Nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0