Utkast: Juni 14, 2011

Sov hos min älskling Natten..Mån-tisdag
Åkte till jobbet på morgonen,lämnade min lilla dotter till skolan innan..Jäkt,o stress,för att  hinna i tid..Inte för att Nån skulle säga om jag kom tio minuter sen ..Har ju trotts allt världen bästa jobba kompisar...men men,man vill ju vara bäst...=)..Haha
Idag så jaga jag katten på jobbet som jagade Hönan,Blunda o se vilken syn...Först "kutar" Hönan,efter Hönan springer Katten och efter Katten så kommer jag.I cirklar runt Hönsburen.Mm,de va inte så kul,men sånt Händer då i bland..De va Underhållning på hög klass=P

Annars ja ,Hjälp saara,TRäffat hennes Nya Kurator på eftermiddagen .Jätte kul och Gick jätte bra.Rätt Människa på Rätt plats där..10poängare...
Blev lite skenerad,där inne i de lilla rummet vi satt och samtalades vid,
ändå  kändes  de så Naturligt Hela samtalet på Någotvis ...

Jag önskar alla Gick då och då i livet och samtala hos Någonsamtalsteraput..Borde va lag på en gång om året,faktiskt.Rensa sitt inre I själen,,,,.Ingen dum ide??

Nu hemma och ska försöka sova,Jobba fm,och lämna skolgrejjer till saaras skola,som är till låns...men ska lämnas tbx Nu sommarlovet e Här...
Natti natti alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0