Stora Hopp mellan

Åh hjälp, i morgon Fyller min minsta 15år..
Ja som sagt Hon är  Inte  så liten nån längre..
Så stora Hopp mellan Min yngsta och äldsta...
yngsta lever För fullt ut ,
Här och Nu=)

och äldsta Är död sen 1 år och  4månader..De klart att När de blir Högtider osv så är de skit  jobbigt för mej som mamma,att vi inte alla är samlade.. de är Naturligt att känna så,sådanna tider....Jag ger råd till alla som lever så Här ...Råd 1 Tilllåt Känna så, och råd 2 Prata om det,de Gör jag..Jag hymlar inte ...
råd 3 Man har rätt att va glad o lycklig för den som fyller år...Man Har rätt att sakna Nån man Älskar,men man måste acceptera sitt liv och de är man skylldig sig själv...Finns som ingen andledning att sluta leva för Nån som inte Kommer tbx,för sorgen skull...LEV FÖR DIN EGEN SKULL OCH INGEN ANNAN...men glöm aldrig Bort förståelsen för en annan Människas kännslor................

De Här är mitt Liv ,de här är jag som känner,Och Ingen annan kan veta Hur jag känner mer än jag...

Men i morgon är de Sannas Dag..Så Hipp hurra mitt lilla <3....
Älskar dej Gumman... <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0