Mycket sanna=)i midsommar

Misommar minnen 2011...Kommer bli min dotter sanna..
Japp ,så blir det..Skulle sminka mej inför att ta oss till lisa o stefan...Ja då har jag ingen maskara..Hm=0
De visar sig att sanna har den i sin sminkväska vid sitt Ridläger Ja..så var de med det..Jag Brassa in till stan för en KÖP av maskara,allt som var öppet var ju stora affärerna i stan..Å den har jag gömt Nu

Mm,Å så vart de en Nykter Midsommar för mej ...Inte ens en Öl tog jag..
Oxså de var sanna inblandad i..För på
Midsommardagen ska vi till Ridlägret tidigt på morgonen (Kl 930)för att se Uppvisningar innan de är dax att avsluta och åka hem...Å ska jag köra så tidigt bil ,så är de dumt att ta nått kvällen innan..Är så rädd om mitt körkort..
Bilder från midsommardagen kommer senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0