Lång dag

Vilken långdag jag har haft idag..Vakna 615 i morsse,Halv dö,Näe heldö förresten..Åh fy,tog ut boss på prommenad,hjälpte saara,fixa mej själv som vanligt å så i väg i full gas...Skit sena,men som vanligt...Bättre sent än aldrig..Jobba arslet av mej idag..En innehålls rik dag har de vart..

Senare på kvällen så bjöd jag hela familjen på lustikulla grillmat..Så gott..alla blev proppmätta...
Mindre kul var att saara Började blöda på kvällen eller förnatten ..Vi bestämde, att bäst blir nog sjukhusvård en dag tidigare..och ambulansen kom för att hämta henne.....Jag känner mej lugn, där finns de resurser ifall de skulle behövas,snabbt..Nu gjorde jag förjobbet hemma,la i tryck.....

Kram till er alla,rundar av här för samtal i mobilen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0