Jag har en Plan.....

För veckan som kommer..Min första Semester vecka,Jiiihuuu=)
Måste fixa!!!

Plan 1-Färga utväxten på mej( i Håret),ser förjävligt ut,Förlåt man ska inte svära..

Plan 2
-Jennys grav Ett måste denna vecka att fixa,plantera Nya blommor,Nu ser de äckligt sorgligt ut.Jag skäms,över att de ser ut som de Gör där nu.Jenny var en perfektionist ..Lite åt petant,men enkel Person...
Så de ÄR ETT MÅSTE..
.
Plan 3 Gå milen Tänkte jag fast de regnar.,Skönt att rensa skallen..Mp3,doggen o jag=)
 osv
Plan 4 vara ute så mycket som de Går,fast de regnar kanske...ev tvinga nån under pistolhot(leksakspistol så klart)att kanske Åka på pick nick Någonstans med mej=)
 Plan 5
sen närmar vi oss Midsommar,och lilla stumpan ska hämtas hem från Ridlägret på midsommardagen,så de Händer Nått..

<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0