Dagens-

Mat=Spagetti carbonara beställ av min saara nu till lunch
Måste=Gå med Hund på "pink" prommenad
Göra=Har tvättstugan idag
Kompis=min hund tror jag de får bli här idag
Dryck=Kaffe med mycke mjölk
Utflykt=Hoppas jag hinner följa med  till Bålsta idag =) tur o retur
Klädstil=Gråa tights med lila,grå blus/Tunika....ah gadd va svårt ,men har lovat en läsare som fråga......
Mående=lite trött o  börjar bli Hungrig...

Tanke-Går till Bingo,Undrar Hur han har det,Måste Nog ta en sväng o kolla??de är ju trotts allt ett liv utan mobiltelefon så de blir på mitt ansvar

Ros=Ger jag till alla som ska jobba i sommar,som inte får semester....
Kanske=Hoppas jag hinner lata mej en stund
Väder =Moln på himlen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0