Avskedskramis

Bara 1 dag kvar,så är semestertiden  i min famn..Underbart och slippa passa tider..
Själv har jag inte planera så mycket i sommar..Tänker ta allt som den kommer..Försöka Tälta i år,iallafall..
Håller utsikt efter en billig Pytte liten Husvagn om jag skulle Hitta Nån,de vore som enklare än tält..Charmiga Husvagnar är gamla Ägget=)

Idag iallafall "Pös"min lilla flicka på 1 veckas Ridläger..Lyxigt värre..Hon fick det i födelsedagspresent ..
Vi fick en informations möte,vid Inchekning,Å jag kände Här skulle jag vilja stanna oxså..Du förstår Allt lät så Himla Roligt..Fullspikade dagar..
två Nya kompisar efter inte ens en kvart hade Gått av tiden vi vart där..,oså Jossan då oxså......
Jag skojja med dottern ,jag ställer mej in jag får inget samtal inga sms Nu på en vecka..Ni ser ut att få fullt upp där..Hon bara ler Nöjt ut tbx,å så får jag en avskeds kramis...och de klart jag skulle få sms Nån gång När hon hade tid...=)
Älskade gumman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0