Tur o retur

Efter ett infall,att Hälsa på älsklingen i stugan...
Jag hade så dö tråkigt hemma ( gäller  TORSDAG KVÄLLEN))
Klockan sjutiden på kvällen,då!!!!
Packa vi tre Hundar o drog i väg till stugan som min gubben va i....Jag kunde inte överraska han(vilket jag ville),för sista biten måste man åka båt över och då var ju tvungen att fråga han...Den ligger på en Ö..

Kanske lite  sent att åka men har ju semester å då är de inte sent....Eller Hur? 
På vägen Handla jag ...
Sen så har var vi vart där Jag o dottra o alla Hundar..Pyssla tillsammans han på taket,och vi på backen..Hihi..

Kom hem idag Eftermiddag..
Jag känner mej faktiskt lite trött Nu...
så Nu önskar jag er alla Godnatt
o sovgott.....
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0