Godmorgon allihopa

Ja godmorgon allihopa!

Jag är fortfarande hundvakt..Har totalt 3 hundar,hemma i min lya...De är fullt ös,men oftast är de lugna..Jag går med dem en o en så de blir mycket prommenader för mej..Känns som flera mil om dagen,fast de är skönt oxså att gå...Men då kan de inte trissa upp varandra..
Personlighet hoss dem är en gubbe och två huliganer...=)
I natt skulle min dotters Hund ut promt klockan 1 på Natten,så de var bara att ge upp och gå ut.Hans "skall" hörs till japan ..
sen i morsse Väckte min gubbhund(Nalle) mej tidigt..Envis o skulle bara ut.Gnäller och går i cirklar och kommer till sängen och puttar på mej med nosen.När jag först tittar på han och ber han att gå och lägga sig ,Panikslickar han på mej.
Äh de är bara att Hoppa upp..

Med Ögonen i kors och jag orkade inte ens borsta håret på mej, tog jag mej en vända med han ut...
Vifta på svansen,Hoppande som en stuttsboll och skit lycklig att han lyckades igen få upp morgon trötta matte...

Ha en bra dag allihopa ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0