Fredag fm

Nu kommer inläggen lite Hur som helst=)

Jag och min älskling sprang på Johannesbergs flyg fält Hela fm..De va sjukt varmt..
Marknaden lockar en massa människor,även mej..150kr i entre/Person där är dock i Överkants pris,men vill man in så vill man..De finns precis allt Möjligt  till salu..
Vi åkte tidigt hemifrån..Jag hann med en micro tupplur i bilkön...Skönt för man har ju inte sovit så mycket på Natten..Jag Handla Inte så mycket,men de gjorde min älskling;-)
Han hitta ursnygg skinnväst ,snygg skjorta, cd skiva osv..
Tur han hade!!!och med mej till smakråd så vart de Hur bra som helst=)...

Kommentarer
Postat av: Daniella

Haha ja :)

Allt bra?

2011-07-09 @ 15:49:18
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0