En Natt prommenad

Har precis kommit in från en halv timmes Natt prommenad med Hunden.I bland blir de så Om kastat allt.Jag  skicka in min dotter saara med ambulans transport mitt i natten..Vissa beslut,Tycker jag är Klara,som i kväll 
..Men Trotts allt så måste jag backa i beslut kring saara..Hon är vuxen,vill Hon annat så,eller tycker annat ...

 De  är skit svårt att vara mamma Nu..Jag tyckte att de inte va så aKut in å lass som gällde i kväll,
men saaras räddsla,saaras verklighet kändes annorlunda..Å ingen annan mer än hon kan ju känna de bättre..Vi bara ser..Och de är inte allt de vi ser som stämmer med helhets känslan i människan Känslor..Själen måste man vara super rädd om..
Själen sår är nog svårare att få läka ??Än yt sår...Ja jag vet inte..
Men efter en God natt prommenad,så lär man sig igen Nått av livet..
Sov gott vart du än är under stjärnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0