sista

De är min sista semesterdagen Nu..I morgon börjar jag jobba igen ,halvtid..
Ja va säger man,Tiden går fort..Första jobbardagen på de Här året för mej..=/
Fattar bara inte HUr jag ska ORKA,man har mer eller mindre dingla av totalt...
Men bara jag kommer Dit så går det..som sagt bara jag kommer dit..

Helgen har varit hemma..Jag bestämde mej,att bara vara hemma,Lördagen..Bytte gardiner o Stor tvätta..
Söndagen skulle Ellinor o jag gått med Hundarna på lång prommenad,men de sket sig..Vart ju snor Halt.Och min Labrador Drar efter lukter på marken,så himla Mycket..
Så skulle min mamma kommit över oxså idag,men ringde och sa att hon skulle Hålla sig hemma..Vill inte att Hon ska slå/ TRILLA Omkull ute..De går flera andra dagar...
Tack o go natt,,ska ta reda på Risgrynsgröten som jag kokar Nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0