Idag

Nu på kvällen blev jag stoppad av polisen ,med blått o rött ljus..Kände mej som värsta skurken i farten,,,,,,,,,,,,,,,Å suck,jag viste skatten har inte kommit in...Bilskatten alltså..Kul...=)såg dollar sedlarna fladdra i väg för böter framför mej.......

Lite ställd blev jag för de fråga om körkortet o sen kom frågan om jag äger bilen,Å nästa  fråga -Vet du att Bilen är avregistrerat...Kände i mej,va inte så småaktiga,men jag sa aldrig det,utan bet mej i läppen för att inte säga för mycket..
Läpparna mumla nått -typ KOnstigt,den e ju betald...Å han köpte det=)sa att de tar nån dag,innan de kommer i deras register...Å gah andas lugnt surra i min trånga hjärna...
I bland får man ha tur här i livet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0