Ett opostat brev till himlen

Hej !
här är jag och förstår ingenting,Varför lämna du oss?Varje dag som har Gått sen den 5 februari Har jag väntat på att du ska komma hem,och att jag ska vakna ur mardrömmen..
Men förstår att de kommer inte Hända..

Jag Kämpar  med dagarna som går.Vissa dagar går bra,vissa dagar är jag helt slut för ingenting.Jag förstår att jag har rätt att få vara glad och ledssen,de var ingens fel,
att de var ditt val...men som mamma förstår jag inte varför du valde så?
Jag vet att livet Kan vara Hur kämpigt som helst,men de är värt att kämpa...och vi hade pratat om det,om dina framtidsplaner  osv...Jag förstår som inte Varför?
Jag vet att jag bara var mamma,och jag vet att du kände att jag gjorde allt för er.
Jag vet att du var stolt att ha mej som mamma,de har du skrivit i din dagbok som jag har läst,,, och de är de jag lever på idag..

Jag älskar dej ,min ängel trots att jag tycker du gjorde felval..
Önskar du Kom hem,bara

Kram mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0