Tänker tbx

Gamla bra minnen jag vill dela med mej Kring jenny Nu=
*Hon sov bra När vi kom hem i från bb,som babys..

*Hon var inte gammal,men hade lärt sig Gå iallafall.Vi bodde i sura,då hade hon smitit ut kl femtiden på morgonen, mitt i sommaren,,,UT i sandlådan med sina hink o spade osv och klädd i pyjamas med gummistövlar på..Mannen som dela vlt hade sett det,och ringde oss o berätta...-"Herregud =0" ?

*Hon tyckte om Hästar och börja på ridskolan så småning om..Gick många år..
.
*Mina föräldrar När de satt barnvakt,så När man skulle sova middag,så åkte de med bilen..Å till slut när jenny blev så stor så fatta Hon vinken=)Vad de var frågan om,,,,,-"Nu dax o sova ungefär=)"Tyckte jag de va SÖTT gjort av både henne ..å mina föräldrar antar jag att de inte vill de skulle bli lessna för att de skulle sova middag?

*Hon var bara en babys,Typ 1 månad gammal så har hon (upptäckt) ,vart med på fjällvandring,i finland,de Ni...Amma henne på vägen upp ,sittande på en sten..

-Ja de finns mer minnen..

*Hon har vart på ridläger...

*språkresan till malta,som jag hade tagit fel på en dag,så HON fick flyga själv ner,dagarna efter,de hade ordnat sig...
 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0