Le

Vissa dagar kan man bara inte le,När man Har för mycket fråge tecken runt sig..
Å så måste de bara få vara..Å vissa dagar e bara stört sköna,man ler för fullt..Alltså HerreGud,va man kan le då..
Går dagens Haveri dag,Den var ju väntad,När man tänker efter före..Jag hade fuskat att ta hand om mej själv på helgen,Även Måndag...Här är de skärpning som GÄLLER för mej...sen Kom tisdagens Katastrof.......

Mitt största fel de är att jag är så Jädrans Duktig på tänka Galet ,,,Man målar upp en bild,man tror så mycket..
Som försäkringskassan,,,Ja man Har ju läst massa artiklar Hit o dit om Sjuka Människor,Nästan döende ska ut o jobba,SÅ ÄR DET...Å då drar man slut resultatet-Jag blir drabbad,BUMS...

Å allt som e Negativt Nog sjutton är de lättare att komma ihåg sånt,än posetiva grejjer..Här tror jag att jag inte är ensam om felet,att Man har så svårt med att HÖRA , POSETIVITET !!
Varför är det så svårt att ta åt sig -ex Va snygg du e??
Vilken snygg tröjja du har eller nått annat...
Jag kan va så tokig att jag svarar
Nähe,men jag har ju inte ens gjort Nått,(åt utseendet)
Eller en tröjja,,,,,,,så kan jag svar,men den här gamla paltorna Har jag fått eller KÖPT på rean....

Nästan så man ursäktar sig för att ta plats Här i livet??TYCKER JAG DET LÅTER SOM,Näe de Här måste jag jobba på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0